HELLO

من فضلك انتظر قليلاً.. لتحميل الصفحه ..شكراً لأنتظارك ..فضفضه ترحب بزوارها ...اتمنى قضاء وقت ممتع . واهلاً بكم... WELCOM .. I Hope To Have Fun   ...

الأربعاء، 21 مايو 2008

يا خبر ربنا يستر علي البلد بجد

الهجان المصري08/05/2008 م، 06:36 مساءً (السعودية) 03:36 مساءً (جرينتش)

على باب سفارة كندا ..لمحت إبليس و ف أيده استمارة ..بقول له على فين ..قاللي بص ..يا هجره يا أعاره ..يا عم زهقت كفرت ..الاقيش معاك سيجاره ..أنا انتهيت خلاص ..لا نافع وسواس ولا خناس ..ولا ليا عيش وسط الناس دي عالم مجرمين ..عندكوا فائض ف الفساد ..في كل البلاد ..ومش محتاجين شياطين ..مليش عيش ف البلد دي ....بقالي سنين عاطل ...و انتوا بتعرفوا ..تقلبوا الحق باطل ..و تسلكوا القاتل ..و تمشوا ف جنازة المقتول ..ومفيش مشاكل ..يا عم ده أنا بقيت أوسوس بالمقلوب ...و أقول للحرامي كفايه بقى توب ..انت هاتعمل

كل الذنوب لوحدك ...و أنا ابليس أشتغل واعظ ..ولا كمساري ف أتوبيس ..يا عم ده أنا زمان ..كنت استنى حد ينسى يسمي ..وهو بياكل لقمته ..دلوقتي كل أكلكم ملوث ..و بصراحه الواحد خايف على صحته ...ده مفيش ضمير أساسا ..عشان أموته ..و كل واحد بمزاجه ..خربانه ذمته ...يا عم ده كل حاجه اتسرقت ..وكده الأجيال الجديدة ..م الحراميه اتظلمت ..يا راجل ده من كتر ما لطشت معايا ..خرجت ف مظاهره ..مع الناس اللي بتقول كفايه ...و برضه مفيش فايده وسلامي للجميع للمراسلهMAN37082@YAHOO.COM

ليست هناك تعليقات:

Tweet

تعالى نفضفض على Twitter

الساعة الآن The time now